loading...
همه چی(عکس.جوک.مطلب قشنگ و...)
amir بازدید : 43 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

یه شب آنجلینا جولی اومد به خوابم....
هیچی دیگه از اون شب به بعد خوابم فیلتر شده..


برای دیدن ادامه جوک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شمال علف بکاری درخت میشه.اونوقت میری توش از بیابون کم درخت تره.
اونوقت میری تو بیابونا ایران خدایی دو طرف جاده درخت عینه طونل چسبیدن به هم.
خدایی یکی کمک کنه.
والا بخدا...

.
.




خدایا به ما که بنز و بی ام وه
نمیدی ...
حداقل به اونائی که میدی یه کم به قیافه هاشون دقت کن ما انقدر
حرص
نخوووووریم
والا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.
.
حالا گفتن نداره ولی وقتی بچه بودم هر وقت می گفتن واسه شفای مریضا دعا کنید اول از همه واسه شفای قلب مریض میزوگی تو فوتبالیستا دعا می کردم …
.
.
قبول ! زیبا رویان وفا ندارند !
اما تو دیگه چه مرگت بود ؟؟؟
.
.

به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …
رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!!” .
.

.
به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …
رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!!” .
.

.
سکوتم از رضایت نیست
فکرم مشغول اینه که چطور دهنت رو آسفالت کنم … !!!
بعله !
.
.

یکی از دختر خاله هام از وقتی منقارشو عمل کرده همیشه در حالت نیمرخه …
تو ۱۸۰ دقیقه از فیلم عروسیه خواهرش نیمرخ میومد تو کادر ، نیمرخ از کادر بیرون میرفت !!!

.
.
اگه سال ۲۰۱۲ رو بر عکس بنویسین میشه ZIOZ !!!
در زبان محلی ساکنان آمریکای مرکزی و جنوبی که شامل اقوام مایا و اینکا میشه معنی این کلمه “نابودی” است !
جالب بود نه ؟
شما هم نمیدونستین و جایی هم نخونده بودین ؟
نباید هم جایی خونده باشید چون اینو الکی نوشتم بترسونمتون …
.
.

چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟
چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
.
.

نمی دونم که باباها چه اصراری دارن که اس ام اس دادن رو یاد بگیرن ، هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی گوشیو بهت نمیدن و میگن : صبر کن ، خودم بلدم !
.
.

تو خونه ما به گونه ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال ، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میزاری سر جاش !
متاسفانه فرهنگ سازی نشده …
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
همه جوره(از عکس و جوک تا...)هرچی که کاربران نیاز دارند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید چه مطالبی در سایت گذاشته شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 1,936